תיאור משרה:
- תמיכה מלאה באנשי המכירות הכוללת מתן הצעות מחיר, תימחורים, הנפקת דו"חות פעילות.
- שדרוג ותיחזוק מערכת המחירונים ללקוחות, מערכת התימחורים וההוצאות המקומיות.
- התכתבויות עם הסוכנים השונים בעולם תוך ניהול מו"מ עם מספר סוכנים בכל מדינה.
- מענה וזמינות ללקוחות החברה בכל שעות היום במיילים ובטלפון.
שעות עבודה:
משרה מלאה, ימים – א-ה, בשעות 08:00-17:00.
דרישות:
- שליטה מלאה בישומי מחשב, תוכנות אופיס ואקסל- חובה.
- ניסיון בתפקיד דומה מחברת שילוח – חובה.
- אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור) – חובה.