תיאור משרה:
אחריות על ניהול צוות עובדים, תפעול וטיפול בכל היבטי השכר:
קליטת עובדים חדשים, הכנת משכורות, הכנת דוחות שכר חודשיים, ניהול טפסי קליטה/ושחרור (טפסי מילואים, 161 וכו‘).
התנהלות מול גורמים חיצוניים כגון: ביטוח לאומי וחברות הביטוח, שחרור קופות וסיום עבודה.
שעות עבודה:
משרה מלאה, ימים א-ה, בשעות – 08:00-17:00.
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום השכר – חובה.
ניסיון ניהולי משמעותי – חובה.
תעודת חשבות שכר מטעם לשכת רואי חשבון – חובה.
אנגלית ברמה מצוינת – חובה (ההתנהלות השוטפת באנגלית כולל שיחות ותכתובות)
עברית ברמה מצוינת – חובה.
אקסל ברמה גבוהה – חובה
שליטה בתוכנות שכר נפוצות – חובה