תיאור משרה:
טיפול בכל היבטי השכר: קליטת עובדים חדשים, הכנת משכורות, הכנת דוחות שכר חודשיים, ניהול טפסי קליטה/ושחרור (טפסי מילואים, 161 וכו‘).
התנהלות מול גורמים חיצוניים כגון: ביטוח לאומי וחברות הביטוח, שחרור קופות וסיום עבודה.
שעות עבודה:
משרה מלאה, ימים א-ה, בשעות – 08:00-17:00.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום השכר – חובה.
שליטה בתוכנות שכר נפוצות – חובה.
אנגלית ברמת טובה מאוד – חובה.
תעודת חשבות שכר מטעם לשכת רואי חשבון – יתרון.
אקסל ברמה גבוהה – יתרון.