דרוש/ה מזכיר/ה לניהול משרד בחברה מובילה באזור השרון. משרה מס' – 1492

*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

דרוש/ה מזכיר/ה לניהול משרד בחברה מובילה באזור השרון. משרה מס' – 1492

תיאור משרה:

  • מתן שירות לארגון בתחומי אדמיניסטרציה, בנושאי מש"א וניהול כללי של המשרד.
  • ניהול יומנים, קביעת פגישות, תיאומים, סיכומי ישיבות וזימון ישיבות.
  • איוש עמדת כניסה, טיפול בדואר, מתן מענה מרכזיה, הזמנת ציוד משרדי.
  • הכנת דוחות תפעוליים.
  • סיוע בתחומי יצוא, ניהול מחירונים, הזמנות לקוח וכד'.
  • אחריות על תקשורת פנים ארגונית.

שעות עבודה:

משרה מלאה, ימים א-ה,  08:00-17:00.

דרישות:

  • עברית ואנגלית בשליטה מוחלטת – קריאה, כתיבה ודיבור – חובה.
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב – אקסל, פאואר פוינט, וורד ואאוטלוק – חובה.
  • ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד דומה – חובה.
  • נדרשת ניידות עצמית (בעלת רכב) – חובה.
  • השכלה אקדמאית – יתרון.
  • הכרות עם תוכנת פריוריטי – יתרון.
  • רקע בעבודה בנושא יצוא – יתרון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם או שלחו קורות חיים ישירות למייל בצירוף מס' משרה : [email protected]