תיאור משרה:
מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה וסוכני המכירות של החברה, ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות לתמיכה בתהליכי השירות והמכירה, עבודה מול הלקוחות ומול תהליכי החברה הפנימיים הכוללת:
- קבלת שיחות נכנסות ומתן שירות טלפוני ללקוחות החברה.
- מתן תמיכה וסיוע טלפוני למחלקת מכירות השטח של החברה.
- ביצוע משימות בק אופיס ותמיכה אדמיניסטרטיבית בתהליכי היחידה מול סוכני השטח.
- הפקת חשבוניות מכירה, דוחות, חיוב כ.אשראי לפני אספקה ,פתיחת לקוחות חדשים במערכת בהתאם למערך הסוכנים הקבוע.
- ביצוע שיחות טלמרקטינג יוצאות יזומות ללקוחות החברה להגדלת היקפי מכירה ושימור לקוח.
- אחריות טיפול בתהליך הלוגיסטי מול הלקוח – עדכון בזמן אספקה, טיפול בהזמנות דחופות על פי צרכי הלקוח, זיכויים, עדכון לקוחות על חוסרים ומתן הצעות חלופיות.
- תורנות רישום נהגים מול משלוחים במרלו"ג החברה.
- טיפול במשלוח חשבוניות שיריון, קבלות, זיכויים,כרטסת, גיול חובות וכו'.
שעות עבודה:
משרה מלאה, ימים א-ה, בשעות – 07:30-17:30.
דרישות:
תעודת בגרות – חובה! תואר ראשון – יתרון משמעותי!
ניסיון קודם של לפחות שנה בעבודה במוקד שירות טלפוני (מכירות/שירות) – חובה.
עברית, אנגלית ברמה טובה – יתרון.
שליטה באופיס עם דגש על אקסל – חובה!
שליטה בתוכנות BUSINESS SAP – יתרון!